Into the light

Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 30-700mm

Postat av: F A N N Y

Riktigt snygg bild!



Jaha vad duktig du är:D

Postat av: Lovisa ; Livet i Portugal

Vilka mysiga bilder!! :)

Postat av: madde

sv: tack du, men dina bilder är ju lätt finare. Men jag ska inte gräma mig ( heter det så?) över det faktum att du tar coolare bilder än jag, det är ju jul! hihi:D Kan inte vara annat än glad då.



God Jul på dig♥

Postat av: puckotemma

fina bilder gullet!

Postat av: ♥ Lizette

Eftersom jag ser att du är smått fotointresserad, (om jag int fått det om bakfoten!) och tänkte passa på att göra lite reklam för den tävling jag har i bloggen nu, nämligen en fototävling där man kan vinna en fotobok från Photobox.se!



Så har du lite tid över kan du ju kika in och se om det är något för dig ;)



http://lizettebackstrom.blogg.se/2010/december/tavling-vinn-en-fotobok-ifran-photobox.html#comment




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: