In my winter wonderland


Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Nikkor 18-55.
Postat av: Julia

Vackra bilder :)

Postat av: Annie ♥

varsågod , jo allt är bra med mig också :D

händer idag ? :D

kram ღ

Postat av: mollie - fotoblogg.

sv: tack desamma :)

Postat av: FOTO AV KAJSA

Härlig blogg :)

Postat av: ellensplaze

sv; så kul! :)

Postat av: J U I C E F I N A H

sv: Tack :)

Postat av: Anonym

sV; tack så jättemycket! har du photoshop ? vet du hur man lägger in accyions i cs5 ? :O :D

Postat av: Daniela

Vad ha du haft för slutartid till andra bilden?:D

Love it.

Postat av: elin

hej igen..känner mig fett mä tjatig jag ba kommenterar dig hela tiden, haha! Men, men. om du kollar på min blogg så kan du nog se att hela bloggen är helt vrickad. Allt har kommit huller om buller! Det hände typ när jag skulle ändra bakrund eller nåt med headern eller nåt sånt..vet du vad som kan ha hänt? Det har hänt mig en gång förut och då fick jag hjälp av en kompis och hon såg att det var ett litet tecken som fattades. Typ ett sånt här: }

vet du nån smart grej som allt det här beror på? :D

Postat av: Lina [FOTOBLOGG]

Sv: Oj oj , ska du säga :)

Postat av: M.A.T.I.L.D.A

Heej... fin heder:)

Postat av: M.A.T.I.L.D.A

Sv:Varsegod:D

Hända i helgen då?:)

Postat av: Rebecca

sv; Tack så mkt!

Fotograferar du?

Postat av: Rebecca

sv; Vad roligt! Vad har du för kamera? :)

Postat av: ladymuffin :)

riktigt fina bilder!

hur lyckas du få så bra bilder på snön som faller? Något tips? :)

kramar!

Postat av: elin hallman

sv: Vet inte riktigt om jag redan har svarat eller inte, men tack så mycket i alla fall! Hoppas du vill fortsätta läsa :)



Och din var riktigt fin med!

Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Hej! hur har du lyckats fånga snöflingorna på bild. :D hihi




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: