hemma från stockholm

Im back ;) haha. Ne men nu är jag iallafall hemma från pappa. Jag kom hem igår kväll , Men var så trött efter en hel dags shopping och sedan på kvällen var jag på Heron city och kolla på 3D film på bio , så jag var helt slut! Det var jätte kul hos pappa iallafall , Hade jätte mysigt med massa go julmat och massa fina julklappar. Va även på mellandgsrean i två dagar och fick med mig massa hem också! Ska vissa er mina julklappar lite senare , kram! ♥
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

vad mysigt :) <3 hittade något skojjigt då? :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

vad mysigt :) <3 hittade något skojjigt då? :)

Postat av: XOXOLINNÉA

mysigt! =)

vad ska du hitta på imorgon? :):)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: