Friday

Tröja (NY!) Cubus / Tights (NYA!) Cubus / Stövlar (NYA!) Skopunkten

Här kommer en snabbis på dagens outfit , tycker det är så otroligt pinsamt att stå och fota sig själv när grannarna går förbi haha , går ju inte att fota på baksidan längre , Snön är för hög där ;) Dessutom fick ni en outfit med bara nya grejer ;) Nu ska jag ge mig av till skolan , skönt med fredag äntligen! Kul att det är så många som frågat på frågestunden , svarar på alla frågor i morgon! :) Ha en fin dag , kram ♥
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hej <3 du kundedu sätta in min design som du hade kvart på din andra dator? :) <3

Postat av: ladymuffin :)

supersnyggt :D

Ha en fortsatt trevlig dag!

KRAM!

Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej.



Såg att du tidigare i veckan deltog i tävlingen om en Wonderbra, så jag tänkte passa på och tipsa dig om tävlingen i min blogg där man kan vinna en wonderbra. Tvlingen avslutas på söndag! Jag har inte många läsare därför har du ännu större chans ;)

http://chicmommy.blogg.se/2010/december/helgtavling-vinn-en-wonderbra-full-effect.html



Ha en trevlig helg

Kram

Postat av: puckotemma

underbart söt är du!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: