FRÅGESTUND

Nu kör jag igång en frågestund , där ni har chansen att fråga vad som helst , allt mellan foto och personligt.
Jag svarar på alla era frågor. Ni har tills lördag på er , så sätt igång och fråga! :D
Postat av: Julia

Hej , älskar verkligen din blogg!

Jag har enkel fråga , har du nått julklapp tips?

Kram från julia <3

Postat av: Bell

Vad har du för kameraprylar? :)

Postat av: NRphotos

har du en "knapp" där man kan se din kamerautrustning? :)

Postat av: e m m a - [ f o t o b l o g g ]

använder du bloglovin ofta? :)

Postat av: Annas glada fotoblogg

Har du husdjur? :)

Postat av: Josefine - mamma till Hugo

För ett tag sedan var du med och tävlade om ett presentkort från SUMOpix i min blogg, vill du ha en ny chans att vinna? Kika in i min blogg och delta i den nya tävlingen sponsrad av SUMOpix!

Postat av: annie

hejsan , en fråga om ditt close up filter +10, funkar det till canon också ,eller bara till nikon

? :)

Postat av: Felicia :)

Anmäl dig till KVÄLLENS BLOGG hos mig!!

Vinnaren för ett gästinlägg :)

Postat av: Isabelle

Postat av: Isabelle

Hur kan du få så otroligt vackra bilder med Nikon d3000 och standarobjektivet? Jag känner mig som en amatör skillnad från dig!! Hur gör du?

Postat av: Johanna

Har du någon hemlig pojkvän utanför bloggen? ;)

Postat av: Amanda

Nikon eller canon? :)

Postat av: Josefine

Vilken klass går du i? Trivs du bra? :)

Postat av: Anonym

Har du en kompakt kamera också? :P

Postat av: Isa

Vad föredrar du?

Cola/Fanta

Rosa/Blå

Kyckling/Kött

Sommar/Vinter

Vår/Höst

Postat av: Anna

Drömyrke/jobb/vad vill du bli när du bli stor? :)

Postat av: Matilda

Har du haft någon blogg innan den här? :D

Postat av: A N N I E M A T I L D A S

vilken snygg blogg , duktig på att fotografera var du också ! :D

Postat av: Juliette

Har du sett Twilight serien? Alltså Twilight , new moon , eclipse? :)

Postat av: Markus

Är du kär? :)

Postat av: Annkristin

Har du haft någon pojkvän? :D

Postat av: Jasmine

Nämn tre bloggar som du läser? :)

Postat av: Jenny

Hur kan du vara så otroligt duktig på att göra bloggdesigner? Vart har du lärt dig allt liksom? :O

Postat av: Lina

Vilket Photoshop använder du? (:

Postat av: Malin

Hej! Jag skulle jätte gärna fråga en sak. Det är så att ja länge funderat på att skaffa en

systemkamera men den stora fråga är, nikon eller canon? Vad skulle du rekommendera?

Postat av: Anonym

Nämn en bra och en dålig sak med julen ? ;)

Postat av: Juliastenberg

Kan du inte berätta lite om din familj? Vet ingenting om den ju :)

Postat av: annie

hej , jag undrar vem som vann iphoneskal tävlingen :)

Postat av: puckotemma

* varför bloggar du?

* har du några saker & kläder du vill kasta bort som du kanske kan sälja ist?

* vilken är fin favoritbild du tagit?

* kan du lägga ut mer bilder på dig? :)(:

* vad ska du göra i jul?

* har du syskon?

* är du kär?

* vilka bloggar följer du?

Postat av: puckotemma

haha oj förlåt såg inte att inlägget va gammalt (a)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: