Finaste inca

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Inca

Förlåt för den kassa bloggningen idag. Jag har till bringat tiden hos inca och även fotat henne ute i snön! Bilderna vart jätte fina , Och mina favoriter vart dom som ni ser här ovanför.. Jag sitter desperat och väntar på att jag ska få ett sms från posten som skriver att jag kan hämta upp mitt paket (Nya objektivet) Men det vill aldrig komma..
Jag tror att jag kommer dö av väntan om den inte kommer idag ;) Ha en fortsatt fin kväll , kram ♥
Postat av: Lovisa

Hej, när kommer inlägget komma upp om menyn?:))

Postat av: carolina

fin bild !!!

Postat av: frida

fin blogg

frågestund i bloggen , kolla in och lämna en kommentar ; http://friidaaofsweden.blogg.se/

Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

Åh, jättefin bild! :)

Postat av: puckotemma

när kan jag skicka pengarna till dig :)?

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

åh , vad fin !

Postat av: Daniela

Har du laddat ner eller köpt ditt photshop?:)

Postat av: Tanja

jätte fin bild! :)

Postat av: Annas glada fotoblogg

Du är fantastisk på att fånga ögon när du fotograferar människor!

Postat av: E M E L i E

vad fina bilder! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: