Dubbelsats

Nu har mamma och jag julbakat för andra gången denna månaden , eftersom allt tog slut efter en vecka ;) Väntar just nu på att incisen ska komma eftersom vi också ska baka inför skolavslutningen i morgon ;) , Kram på er ♥
Postat av: Jonnie

åhhh va goot de ser ut, blir ju riktigt sugen på gottgott här

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godkväll =)

KrAmSiSaR <3

<3

Postat av: Josefin

Tack så mycket! :) Tyvärr så har jag inte några designer att ladda ner. Om någon har en design som jag har gjort så har den personen beställt en design av mig. Gör inte några gratisdesigner och för tillfället tar jag inte några beställningar heller.

Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sjukt fin blogg du har, wow! :)

Postat av: Natha

Fett gott det ser ut! :D

Postat av: Moa

Kan inte du visa hur du gör din bakgrund? :D Den är jättefin.

Postat av: Matilda

Vart då? ;P

(angående objektivet...)

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

FÖRLÅT , OM DU INTE GILLAR SÅNNA HÄR KOMMENTARER!

Hejhej! :D

Har en tävling på bloggen nu där man kan vinna ett fint pris från cocoo.se , var gärna med !

Postat av: ladymuffin :)

mumsigt :)

ha en underbar kväll! Kram :)

Postat av: Anna

skitfin blogg du har :D

Postat av: Moa

Hejsan :D

Om du inte gillar reklam så är det bara att radera de här!

Men jag ville tipsa om en sak jag har på min blogg

Det heter Utamana mig! Det går upp på att du skickar in en utmaning till mig och som tack för att du skickar in en utmaning får du en länkning till din blogg ♥

Hoppas du får en fortsatt bra helg ♥ Kram ♥



btw det ser supergott ut :D ♥

Postat av: matilda

jätte fin blogg ! allt bra ?:)

Postat av: Nathalie

Haha. Förstår det! :D

Postat av: Josefin

Okej, kommer du ihåg adresserna till bloggarna? Låter som om någon kopierat designen.

Postat av: Celine♥

åh, det såg gott ut!

Postat av: sannalitens.blogg.se

Sv: Hehe okej :) (Förlåt för sent svar) Längtar du till julafton något då? :)

Postat av: josefin

Roligt att du är med i tävlingen! Lycka till :) <3

Postat av: matilda

jättefin blogg! :)

haft en bra dag?

kram

Postat av: matilda

okej :) jo med mig är det toppen ! haft en bra dag ?:)

Postat av: matilda

sv; jorå, har gjort en massa julgodis, hiihi (:

Postat av: Emelie

Fy vad fusk att ha skolavslutning imorgon... Vi slutar inte förrän på onsdag morgon :{



Förresten, har du lust att meddela mig när du har fotat lite testbilder med 70-300? Så jag kan se? :)

Kram.

Postat av: Anna

sv: så lite så! :D tack!! :D

Postat av: JOSEFIINE

Var gärna med i min veckansblogg tävling på min blogg:

http://josselii.blogg.se/2010/december/anmal-er-till-veckans-blogg.html#comment



:)

Postat av: Emma Ålström

ok jag med <3

Postat av: josefine

godmorgon :)

Postat av: Anna

Hej, de där kolorna ser JÄTTE GODA ut! Kan du inte lägga upp receptet? Det hade varit jätte snällt :D

Postat av: J O S E F I N E

Kul att du är med! :)



Du vet det där objektivet som du beställde elr nåt? hur mycket kostade det?:)

Postat av: josefin

Missa inte att delta i dagens spännande tävling! <3

Postat av: Josefin

riktigt fin blogg du har :)

Postat av: E M E L i E

ALLTSÅ gud vad gott! Älskar bulla & knäck! :D vilken dag har ni julavslutning? :D kram

Postat av: Anonym

ååh mums idag ska jag baka :D

Postat av: mandi

Hej, skulle du kunna gå in och rösta på nummer 4 (Bild) Skulle betyda mycket. Tack Tack!



http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/december/dom-fem-finalisterna.html#comment



Om inte, förlåt!

Postat av: Frida

okej:) ska köpa en ny kamera så undrade bara;)

mums, älskar knäck!<3

Postat av: frida

Haha okej då ska jag göra det!:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: