Brown

Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Nikkor 18-55.
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Sv: så kul att du är med och tävlar.Vinnaren presenteras i min blogg på måndag :) Lycka till!



På tal om annat, jag vore jätteglad om du ville skänka min son en sekund av din tid och rösta på hans bild genom att trycka på gilla här--> http://careofgerd.com/aretsbaby2011/ajdin/

Tack på förhand :)

Kram

Postat av: annie

sv: okej , färstod nästan det :)

kram

Postat av: elin

hej snälla svara.. jag faktiskt betalt 150 kr för det. såklart jag var klumpig men jag är en nybörjare:P

Postat av: eym

jätte fin blogg :)

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tittar du på idol ikväll då? :)

Postat av: Anonym

Vilka fina bilder och vilken fin blogg! :)

Är du nöjd med din kamera?

Är nämligen intresserad av att köpa den! :)

Postat av: Neha

Snygga bilder, älskar färgerna:D

Postat av: Anonym

Förlåt om du ser detta som spam eller liknande..

Men jag ser att du verkar intresserad av fotografering,

därför vill jag uppmana dig om att jag just nu har en

fototävling med en reflexskärm som vinst.

http://standingcarla.blogg.se/2010/december/fototavling-ll.html



Man kan antingen lotta ut reflexskärmen i sin egen blogg

eller behålla den själv om man skulle ha turen att vinna..

Hoppas du vill vara med...

Lycka till, kram !

Postat av: ~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

Galet snygg blogg!

Postat av: simone

snyggt!

Postat av: ~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

sv: var gärna med i VECKANS BLOGG (:




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: