BLOGGTIPS: Fallande snö i bloggen

Jag fick ett önskemål att jag skulle vissa er hur man får snö i bloggen , eftersom jag hade det en stund förut.. Men sedan tog jag bort det , Men nu är det tillbaka! Det är super enkelt att sätta in fallande snö i bloggen , och det är ju jätte mysigt nu innan jul att fixa så att bloggen får lite julstämning , visst? ;) let's do it

1. Gå till kodmallen
2. Leta upp stycket <head> i din kodmall.
3. Klistra in följande kod under <head>


Nu ska det falla snö i era bloggar , hoppas ni hade nytta av detta :)
Postat av: Emma Ålström

tack dsm ::DDD <3

Postat av: Emma Ålström

ska vi följa varandras bloggar via bloggloving? <3

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D

snygg blogg ;o

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)

vad gör du? :P

Postat av: Issa

sV: Tack desamma! :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :) vad för bilder?

lyssnar på musik och väntar på emma :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. duktig vill med lära mig! :)

Postat av: Daniela

Tack dsm! :D Ska vi följa varandras bloggar? :)

Postat av: K L A R A

sv; tack så mycket :D

haft en bra dag?

KRAM

Postat av: Emma Ålström

ok inget , nu har jag dig:D <3

Postat av: Siri

Hahahaha, din e ju finare ;) <3

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: tack detsamma du!

Postat av: Emma

Tack, detsammd ;D

Postat av: Anonym

Svar: Tack :D Din är också fin ;)

Postat av: T '

Hejsan, svara gärna på dagens fråga i min blogg ;-)

Postat av: s s a n d r a e s s

Svar: Tack det samma! Jag tror faktiskt jag lägger upp dig på bloglovin' nu :)

Postat av: mmautildah

tack detsamma :)

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

SVAR: Tack så mkt, älskar din blogg! :D Så himla fina bilder! :D

Postat av: Fanny Bergman

sv: tack så mycket desamma! :D

Postat av: Linnea

Sv: Tack o tack o tack :) Desamma!

Postat av: Diana

sv: Hej! Tack så jätte mycket, men det ska inte komma från dig, du har en sjuuukt snygg blogg! :D

Postat av: Linda

Sv; Oj tack ! Desamma :)

Postat av: D D A N I E L L A A ♥

sv: tack så jätte mycket! Din blogg är också fin :)

Postat av: ISABELLA

sv ; taack detsamma :)

Postat av: Emma

tack, dsm :)

Postat av: moa

svar: Tack desamma :-)

Postat av: Michelle

SVAR: Tack snälla! :)

Postat av: Elin

SVAR: Åh tack så jätte mycket :D Så glad jag blir <3

Din blogg är oxå super fin <3

Postat av: Elin

SVAR: :) Vad ska/har du hittat på i kväll??

Postat av: cissi

Grattis! Du har blivit veckans blogg! Du blir nu länkad i menyn hela helgen! ;D

Postat av: Elin

SVAR: Jo samma här slappa :)

Postat av: Linnéa

SV: Tack, det samma! :D

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

inget att tacka för :) jag addar din msn nu =)

Postat av: K L A R A

sv: det är bara bra :D

KRAM

Postat av: Jennifer

sv ; tack & detsamma! fina bilder :)

Postat av: J O S E F I N E

SVAR: Tack :)

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Skulle du vilja ha en bildlänk i min meny i min blogg? =) gillar din blogg så mkt så tänkte reklamera dig extra =)

Postat av: rebecca

sv: åh, tack!

din var också jätte fin:D

Postat av: Jenny

Hej älskar din blogg! Undrar en sak, hur har du gjort de transparenta mellanrummen i menyn? När jag försöker mig på det blir dom bara vita

Postat av: ellensplaze

sv; jamen, visst! Det förstår jag :) Tanken var att jag skulle skickat den igår men jag hann inte, tyvärr! :) Men ja, jag skickar den på måndagmorgon före skolan, kramar!

Postat av: Matilda

Tack så jättemycket! (:

Postat av: rebecca

du, jag ser att du verkar vara duktigt på design:)

ser du att min kommentars sida är lite hullerombullder?

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Svar

Tack detsamma! Följ gärna via bloglovin'

Postat av: P H O T O // Fanny Gustafsson

Ska vi följa varann med bloglovin? :D

Postat av: Linnea - RABATTKOD PÅ BLOGGEN!!!

SV: Tack så mycket och din var sjukt fin den med! :O

Postat av: cajsa

sv: tack så mycket, din är också jätte fin, vad söt du är också



KRAM

Postat av: ellensplaze

sv; min pappa skickar paketet idag, sen får vi se när det kommer fram! :) kram!

Postat av: rebecca

återställs inte allt då?:(eller??(a)

Postat av: *M*O*L*L*Y*

tack desamma! :)

Postat av: Daniela

Har lagt till dig nu! :D

Postat av: Emma Ålström

, mm :D

Postat av: Linnea - RABATTKOD PÅ BLOGGEN!!!

SV: Åh grattis! :D Jag är en sådan som nästan aldrig vinner tävlingar ;)

Postat av: carrolina

Sv: tack så jätte mycket, din blogg är också jättefin :)

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir fin <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

Postat av: K A J J A

sjukt fin blogg snäckan!

kan jag lägga till dej på msn?

Postat av: Linda

Åh tusen tack din med måste jag säga!!

Postat av: L

Det snöar i min blogg nu tack vare DIG! :) ...och jag är jätteglad!!! Tusen tack!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: