1 meter ifrån

Helt otroligt vad nära man kommer med nya objektivet (Tamron 70-300mm.) På dom har bilderna står jag mer en 1 meter ifrån julgranen , och ja ni ser ju resultatet själva. Fräckt. Kommer ta ett tag att vänja sig med nya objektivet , Jag känner mig som värsta Paparazzin för ni ska se hur stort objektivet är i verkligheten ;) Super nöjd med mitt köp iallafall , och imorgon ska jag ut och fota i dagsljuset! :) hoppas på bra väder då ;) , kram ♥
Postat av: Isa

Nu menar du väl ändå 70-300mm..väl? :)

Postat av: amanda

LOVE IT!! ♥

Postat av: amanda

LOVE IT!! ♥

Postat av: amanda

LOVE IT!! Ett sånt ska jag defenitivt köpa! ♥

Postat av: ladymuffin :)

bra köp du gjort :) hihi! vill också ha nytt objektiv!

Postat av: Matilda

Visst är det kul! :D

Postat av: Josefin

Grymt snygga bilder, älskar den översta! :) men 30-700?? ;)



God jul och gott nytt år

Postat av: Lovisa ; Livet i Portugal

Jag har kikat igenom dina bilder lite och jag måste säga att du är grymt duktig på att fota! :)

Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Jaha okej tack :)

Postat av: J O S E F I N E

Zoomade du in till 300 på domdär bilderna? eller hade du på t e x 200? :)






       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: