1 december

Hohoh.. Fasiken vad snabbt det gått , redan december? Nu börjar nedräkningen , 23 dagar kvar från och med idag! Spännande. Jag kommer också komma med lite jul tävlingar under månaden!

Har precis vart och hämtat ut mina nya stövlar som jag beställde i söndags , behöver nånting varmt om fötterna så här dags ju ;) Va 17 - hos mig i morse , jag fryser häcken av mig! :o Som sagt så skulle det bli kallaste vintern på 1000 år.. och jag fick en fråga om jag verkligen trodde på det? Ja.. det gör jag faktiskt nu! Men nu ska jag kolla en film och sedan sova. Vi hörs i morgon , kram ♥
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, jag har träffat henne förrut :)

Postat av: Becka

Hejhej!

Jag har en nikon D3000 som jag fotar med och tycker den är jättebra. Men när jag ska fota porträtt bilder blir dom verkligen inte lika bra som dina. hur gör du när du fotar dina porträtt bilder för att få sån skärpa och fint ljus ? :)

Postat av: Becka

Kan du inte visa din fotoutrustning på bloggen ? :)

Postat av: amanda

ny design, vad tycks?



Kram amanda! :)

Postat av: jenny

Söt bild !

Postat av: Annas glada fotoblogg

Ja jösses vad tiden går snabbt...

GOD JUL!!! :)

Postat av: Rebeckah

Hade ni bara -17?! :o Vi hade -23 imorse och har haft upp mot 25-26 :P

Postat av: Rebeckah

SV: Hihi, ja. De känns som riktigt kallt, men de är inte så kallt tycker jag för jag har fortfarande leggings på mej! ;D I januari så var de -36 här, då tyckte jag ändå att de börja bli lite kyligt!

Postat av: A N N A

grymt snygg design!!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: