Vildmarkstjejerna.

Hej på er! Har ni haft det gött? det har iallafall jag haft! jätte kul i värmland!
Jag berättar om veckan i ett inlägg i morgon , för just nu orkar jag inte! jag ska nanna nu tror jag.. är ganska trött.
Men kan säga några saker iallafall , har färgat håret , shoppat massa! och massa nya bilder har jag oxo! OCH massa att berätta! Japp , ni får hellt enkelt vänta tills i morgon. Ska lägga mig framför tv och relaxa ett tag , är sjukt trött.
NattiNatti!

Vildmarkstjejerna det är inca och jag ;-) (Bara inca som fattar) jag förklarar mer i morgon!
Postat av: Felicia

Söt bild , godnatt!

Postat av: josessan

hej välkommen hem! ;p

har en fråga...Hur gör man om man har tagit en bild och det e skugga typ i fejjan- hur tar man "bort" det? Eller går det ej?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: