Utgång!

Hej på er, cicci o jag vaknade för en stund sen .  Har just duchat , Håller på att fixa oss! :-)
Ska ner till bussen vid 11 tiden .. Kommer bli en riktigt mysig dag , perfekt shopping väder just nu ;-)
Har fortfarande inte fått hem mitt objektiv än (Som har gått sönder) Men det kommer snart hoppas jag!
Så jag har ingen kamera att ta kort med i stan för jag tog inte med mig kompaktkameran hit! , Men jag kanske får låna några bilder från cicci ;-) Ha nu en fin dag!
Postat av: felicia

Mysigt! Fin blogg! :d

Postat av: Tanja

nydelig blogg.

SV ; Tusentakk for at du kommenterte på bloggen min ;)

Postat av: Anonym

IDAG ÄR DET FREDAGEN DEN 13!!

Är det en otursdag, eller är det bara så att "slumpen" blivit ersatt av nått vi människor kommit på?

Klicka på länken och gör din röst hörd! http://ensara.blogg.se/2010/august/dagens-fraga-2.html

Postat av: Fröken M

jag hamnade här via bloggstart och ville bara önska dig en skön helg =) Kram från Fröken M




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: