FILMRECENSION: Shutter island.

shutter Island, är en amerikansk långfilm från 2010 regisserad av Martin Scorsese med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Jag kollade faktis på filmen bara för att leonardo spelade huvudrollen eftesom jag gillar han så mycket! Men Filmen va sjukt sjukt sjukt bra! , men ville inte att den skulle ta slut.. Måste säga att jag flög up ur sängen för att jag vart så rädd på vissa ställen.. (Haha) Tro deteller ej , Men jag rekomenderar inte den för dom som är FÖR känsliga mot obehagliga filmer.. För vissa personer ser väldigt läskiga ut och så.. Jaja , men filmen får iallafall 4/5 + 1 för att leonardo Dicaprio är med , så det blir 5/5!

Postat av: Felicia

Jag vet , den är så himla bra! Och leo är så himla snygg!

Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

Postat av: Sandra ackefjord - one and only

Leonardo är SÅÅÅÅ SNYGG :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: