Shoppat idag!

Skjorta l stadium l 250 kr

Stickad tröja l Hm l 100 kr

Klänning l Gina tricot l 29 kr orginalPris: 299 kr.

Skor l Stadium l 299 kr

sSolglasögon l Bikbok l 79 kr.

Solglasögon l Bikbok l 79kr 

Örhängen l Bikbok l 39 kr
Väska l Stadium l 399 kr

Mjukis byxor l Stadium l 259 kr


Åkte in en sväng till Stan , fick med mig rätt mycket hem! :-)
Har ont i fötterna nu .. (haha)
Så ska kolla film och ta det lungt!
Ha en fin dag.

Postat av: Celia

Oh jag gillar bilderna

Postat av: paula

Vilka fina bilder! :D besök gärna min blogg :)

Postat av: ladymuffin :)

bra grejer :)

Postat av: Cicci

Du shoppade för nästan 2 tusen och du tycker att jag shoppar mtcket när jag näästan shoppar för 1 tusen? Och hur fan hade du råd med det? :S :) <33333




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: