Pix.



Dom här bilder kommer jag verkligen ihåg , jag tror faktis att det va den dagen när jag tittade igenom bilderna som jag verkligen vart riktigt foto sugen och ville gå och köpa en kamera på det räckten! Bilderna tog vi med ciccis kamera (Nikon d40) Vi va ute och tog kort på varandra i skogen , Och medans cicci ställer sig på olika ställen tar jag lite kort på allt runtomkring! Nöjd med bilderna är jag också! Den första bilden har jag faktis som bakrund på datan min ;-) Och nu undrar ni säkert varför jag lägger up dom bilderna nu?... Jo för att jag ska rensa min data nu , köra över alla bilder till cd och allt! Det är inte min lila data jag snackar om utan den stora som står i hallen! :-) Nu ska jag fortsätta! Ha en fin dag!

Postat av: karin

sv: haha checa har gjort den :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: