Mina finaste Marsvin ♥

Photo: jag l olympus KompaktKamera
 
 
Hej , allt bra? :) Vad gör jag? Jag sitter och kollar tv och redigerar lite bilder. Njuter av den "Riktiga" sista kvällen av sommarlovet. I morgon tycker jag inte det känns som en riktigt sommarlovs kväll ;-) Eftersom jag inte kan vara uppe hur länge jag vill i morgon för att jag måste upp klockan 7 på morgonen. oh vad jobbigt att börja skolan :-( Och gå up i högstadiet.. ännu värre. uch jag vill inte tänka på det!
Imorgon måste jag verkligen göra nånting innan sommarlovet är slut.. Som idag jag bara satt vid datan och gjorde chocklad bollar , allt jag gjort idag , inte så speciellt mycket va? :-(
Oh vad sorgligt! Jag vill inte , jag vill inte , jag vill inte , jag vill inte Börja skolan!
Är det nån mer som börjar denna vecka? :-(