LÄSVÄRT!

Hej på er , Regnar som bara den hos mig . Gör det det hos er också eller?
Men dagen har jag spenderat med inca , kul! Senast jag träffade henne va ju i värmland så det var ett tag sen..
I morgon början skolan som ni säkert alla redan vet , därför är jag lite stressad just nu. Måste ducha och fixa kläder och skol väska till i morgon , först ska jag äta. Bara ätit frukost idag , hungrig hungrig!
Men bloggen kommer bli dålig uppdaterat dom närmaste veckorna antar jag , kommer säkert att ha mycket i skolan att göra så.. Ja! Men jag bloggar så fort jag kan och har tid. Puss!

BTW: och nej.. Objektiv kom inte idag heller!
Postat av: AMANDA & HANNA

Super fin blogg :D

Postat av: ladymuffin :)

Sv; okej härligt :) sånt är alltid kul.

jo allt är fint :) självdå?

Postat av: ladymuffin :)

sv; oh vad härligt :) hur mycket fyller du?

Själv fylde jag den 6e augusti :)

Postat av: jossan

sv: haha, ja, fin present. grattis i förskott!

nej inte mycket, själv då?

Postat av: Jenny

fick den i födelsedagspresent så har tyvär ingen aning om vart den är köpt och vad den kostar:(

men jag skulle gissa på typ 200-300 kronor,

den har flera fack ställe för objektivet att ligga :)!

men sök på google eller nått vettja:D!

Postat av: ladymuffin :)

sv; oj du börjar tidigt :( inte kul... men hoppas dagen blir ganska kort då.

Själv börjar jag om en vecka :D

Postat av: Jenny

jag har en Canon EOS 1000D :)

vad har du själv :)???

kram

Postat av: Jocke & Linda

Hej!



Vill Du vara så snäll och svara

på "Dagens jävla fråga" ?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-178.html



Tack på förhand!!!



Mvh



Jocke & Linda

Postat av: molly wiberg

tack :) sitter vid datan (obiesley haha)

Postat av: josefine

Rätt svar från "vad föreställer bilden" finns nu i bloggen. Endast två personer skrev rätt svar och fick varsin länkning! Är du en av dom, kika in!

Tack för att du deltog :)

Postat av: bea

Sv: Grattis!! =D Fast surt o börja skolan på sin födelsedag....

Postat av: Sandra

jag börjar skolan på måndag




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: