Glint.

Photo: jag l Nikon d3000 + Close up filter.
Postat av: Filippa ah

hej! tack, & detsamma.. Jag håller på och fixar mig lite inför kvällen. själv då? :)=

Postat av: Sum-Yee

Hva jeg gjør med bloggen? eller hva jeg gjør nå?



1. jeg har funnet mange tips om designet til bloggen min. og fått masse inspirasjon.



2. jeg blogger om hverdagen min og mote:)

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Jenny

sv: Heej tack din med (:

Ska kolla på fredag den 13:onde :) du da?

Postat av: jessica

sjukt fin blogg ! :D

Postat av: johannafiege bree :D

Sv: ja jättekul :D

har kollat på din blogg nu, och måste bara säga att dina bilder är jättefina!

haha vill du byta kamera? ;)

nej skojade bara, men en sån kamera ska jag också spara till :)

Postat av: Micaela

Tack söta, din är också fin!

Jag har precis haft filmkväll med familjen ;) du då?

Postat av: Trine

dritfine bilder her på bloggen!

Liker den kjempegodt :)

Postat av: melinda

SV: Åååh tack :)

Postat av: emelei

Tacktacl! du med :)

Postat av: ♡ MandDz

Sv; Hejhej,tack:) detsamma!

Jag gör inte så värst mycket just nu, du då?

Postat av: Testify

Tack så jätte mkt! din med!

Sitter med huvudvärk och dricker te. dudå? :)

Vad ´fina bilder du har tagit :)

Postat av: Sara

Snygga bilder, vad duktig du är! :)

Kan du svara på om du tycker att ett close up-filter fungerar lika bra som ett macro-objektiv? :)

Fin blogg förresten :D

Postat av: Anonym

Postat av: S

hejsan!

gud vilken fin blogg

vilken kamera har du , och hur mycket kostar den?



skicka svaret på min blogg , tack på förrhand

Postat av: ladymuffin :)

jättefina bilder!

Postat av: ladymuffin :)

sv; tack så hemskt mycket! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: