Framkalla.

Vet ni vad jag har gjort idag? .. Jag har fixat alla mina bilder jag framkallade förra veckan! :-)
Jag har satt in alla i olika ramar och satt up dom på vägen , gissa om det vart grymt?.. JO det kan man snacka om!
Satte bara up mina "Favoriter/Bästa" Bilder som jag tagit , ska fylla up hella väggen till slut!
Har framkallat 100 st bilder , men mer en hälften vart "Minnes" Bilder . t.e.x bilder från värmland , eskilstuna med cicci , inca o jag valborg.. osv. För det är ju mycket mysigare att sitta och kolla på bilderna i handen istället för att sitta och kolla på datan , Right?

(Jag kommer visa er bilderna på väggen , när mitt objektiv kommer)




e" src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1960791/images/2010/indigo-str_95047828_102688667.jpg" alt="" />

Här är några av bilder jag framkallade ;-) Resten får ni se sen!


Postat av: karolinajonsson

jaa! gör du också det? :D var bor du? :D

Postat av: Markus

Godmorgon haha

Postat av: karolinajonsson

tack! :)

Postat av: karolinajonsson

hehe, jaha okej ^^

nej jag bor i flen, men det är ju precis bredvid. men jag går i samma klass som Petra :D

Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Jättefina bilder :D

Postat av: MOOOLLYS - UPPSALAS NÄST STÖRSTA BLOGG

Vad gör du? :D

Postat av: sara

fina bilder :d

Postat av: MOOOLLYS - UPPSALAS NÄST STÖRSTA BLOGG

Åt precis middag :D

Postat av: sara

sv: :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: