En fråga.

Hm.. Jag har faktiskt inget speciellt jag önskar mig .. Eller jo , jag önskade mig ju systemkameran men den fick jag ju tidigare! Och datan fick jag också tidigare.. och det var ju allt jag önskade mig ju? :P hihi. Men annars skulle jag vilja ha kläder , pengar och en ny kamera väska skulle inte sitta fel? :D
Wie! Jag fyller år i morgon! :D
Postat av: Felicia

Grattis i förskott! :D

Postat av: eemmafoto , fotoblogg med en gnutta personlighet.

En ny dator , macbook pro^^ den kostar ju bara 14.000 så tror jag får den (:

Postat av: Jenny

jag har själv en kamera väska från GOLLA den är skit bra! inte för liten och inte för stor och klumpig!

+ att den är skit söt med rosa blommor på hihi!

ett litet tips bara :)))

kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: