En fråga.

SVAR; Förs så vill jag tacka , Jag blir jätte glad när jag får såna fina kommentarer av mina läsare!
Och nu till svar på frågan , Just dom bilderna har jag tagit med självutlösare på ett stativ.
Det är bara att vara kreativ så kan du få fram riktigt fina bilder! Men jag tycker att när man tar "Modell Bilder"
Så ska man ha rätt ljus antagligen en lampa eller ta nära ett fönster. (Jag har tagit nära ett fönster så det är där ljuset kommer ifrån) Så gäller det väll att ställa kameran rätt? Jag ställde den på ett stativ , så ett stativ är absolut nånting jag tycker du ska ha om du ska ta bilder på dig själv. Ja men som sagt var Kreativ , det är allt som behövs!
Hoppas du är nöjd med ditt svar Kristin! :-)

Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; nej Jan Björklund!

Postat av: v '

Tack detsamma! :)

Postat av: Nathalie

vad gör du denna söndag?:D

Postat av: Kristin

Tack jättebra tips:)

Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; har tips om det bland mina bloggtips!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: