Cicci och jag förra året.


Oh vad jag länktar tillbaka till sommaren 2009. Va den bästa sommaren i hela mitt liv.


Jätte härligt väder idag , så jag ska vara ute! :-)
Ha en fin dag alla!

BTW: har lagt till google översättning i menyn på sidan , för jag märkte nyss att jag har mycker norska besökare här på bloggen! :-D
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Bestämt något kul inför idag? =D

Postat av: SOFI - fotoblogg

svar: Tack! :)

Postat av: Carolina

sv. Hej !

Ja det gjorde jag faktiskt.. Lägger genast upp en bild på honom till dig.. :D

Postat av: emily

sv: hej! tack så jättemycket och detsamma. jag vaknade nyss, dudå? :)

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad ska du fota? :D

Nja jag ska bara mysa med dottern, sen blir det ut och gå och träna hundarna. :D sj då?

Postat av: Testify

varsågod :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: