Camping med klassen!

Photo: Google. l Redigering : jag

Japp , I morgon far jag ut klockan 8 med klassen och paddla och campa vi sover över tills fredag , då efter lunch nån stans vi drar oss hemåt! Och som tidigare inlägg så åker INTE kameran med , eller mobil! Så jag kommer inte kunna fota eller blogga på nått sätt alls...Ha det fint kära läsare!
Postat av: ladymuffin :)

sv; 65 kr :)

Postat av: mysan!

fiin blogg!

kram! (:

Postat av: Rebeckah

Vi var ute på en paddlingtur med klassen förra läsåret och var borta 3 nätter. De var de roligaste vi har varit med om på hela skoltiden, nästan i hela livet! :D Vi hade så roligt och vi saknar paddlingen jättemycket! :( Så njut av tiden ni är där! :)

Postat av: ida

jävlar vad duktig du är på att ta kort :o



det ska vi absolut göra! lägger till dig nu :))

Postat av: Lovisa

Fin blogg ;P

Postat av: Albulena

Ser mysigt ut! :D

Postat av: Lisa

Var med och tävla i veckans blogg hos mig :)

Postat av: Anonym

Härlig blogg!:D

Http://smekizz.blogg.se

Postat av: Lisa

Nu är finalisterna utvalda i veckans blogg hos mig :) gå in och kolla om du blev en av dom :) om du blev det får du en röst på dig själv och sedan är alla knep tillåtna för att fiska röster :)



Lycka till :)

Postat av: louise johansson

sv; hej! åh tack så jättemycket fina du!

allt är kanon, ska ut ikväll så jag taggar, ska snart vidare och träffa tjejerna sen ska vi vidare, dudå? :D

Postat av: ida

jättefin blogg, älskar dina bilder :)

Postat av: millankarlsson :*♥

sv: hej, tack så mycket :D jofan, allt är bra med mig!

hur är det själv?

din blogg är också väldigt fin :D

Postat av: Mahshid

Sv: Hej på dig med, och tack! :D

Allt är super, själv? ^^

Postat av: L

Sv: Hej. Tack, det är bara bra.

Postat av: Ylva

Sv: Tack tack! Desamma måste jag bara säga, shit vad fina bilder!

Lite smått förskyld annars lungt, själv? :)

Postat av: Emme

Hej, vad fin och mysig blogg du har :) och Tack föresten ^^ <3 . Jo allt är bara bra med mig du då?

Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: