Borta bra men hemma bäst!

Photo: Jag l Nikon d3000

Ojoj vilka härliga dagar det vart! Började torsdagen med att gå typ 7 km sen kom vi fram paddlade lite kanot runt & satte upp tälten! :-) Sen när det började mörkna så satte alla vid brasan och berättade "läskiga" Historier! Kvällen var riktigt mysig måste jag säga! :-D Fast DOCK så kunde jag inte sova en blund för det var en annan klass som var där också och dom skrek på natten och smällde massa raketer och allt! haha..
Nästa dag åkte vi ut med kanoterna vid halv 10 typ , vi paddlade någ i 3 timmar tror jag. Och vi tog några stopp att äta och så , sista biten skvätte några ner inca och mig och det var inte lite vatten dom skvätte ;-) Så inca o jag fick ställa oss på ett litet berg bytta om.. Haha! Var helt jävla slut när vi kom hem asso.. Somnade framför tv efter jag duchade av mig , så det vart inte uppdatering igår för jag var så trött! :-)

Postat av: louise johansson

sv; vad bra :D

Postat av: jossan

Var det inte 7 km?

/Jossan <33




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: